In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2010. július 26., hétfő

Tejfolos csirke(paprikas) /31.

Mivel a szulinapom vasarnapra esett, szombaton unnepeltunk, meghozza meglehetosen alaposan.
Kettokor talalkoztam a tobbiekkel az egyik bevasarlokozpontban (C…. – majd ha a csigaevok tolnak valami zset, akkor kiirom a teljes nevet :D)
Egy kellemes jegeskave elfogyasztasa utan megejtettuk a bevasarlast is. Csirkepaprikas volt a menu, amibol vegulis tejfolos csirke(paprikas) lett, mert Peti nem volt hajlando tobb pirospaprikat beletenni, hiaba ba…unszoltunk. De igy is isteni lett. Vettunk hozza ceklat meg csemegeubit is, ami fel is rakta a pontot az i-re.
A vacsi es a kesok megerkezese utan sikerult majdnem hatalmasat bukni pokerban. A vegere kicsit visszajottem, de hat nem ez volt eletem legjobb szulinapi ajandeka. Peti viszont rekordnyeremennyel (majd 1100 RMB-vel) allt fel.
Egeszsegere. Ertse, ahogy akarja :D:D:D
Miutan sikerult osszegyujteni a jonepet (nehezebben ment, mint gondoltam volna, mert kezdtek a palinkara jobban hallgatni), elindultunk. Mivel csak ket taxiba fertunk be, kulon mentunk, ennek eredmenye keppen mar nem is lattuk egymast tobbet aznap este, csak erosen megfogyatkozva valamikor hajnal 3 fele a “Gyujto”-ben (:D), ahonnan en hamar leptem, mert akadt meg egy kis dolgom…
Hat ennyi volt. Meg masnap egy kis fejfajas.

A nokedlik ura - mesterszakaccsal a hatterben


egyel, Fricikem!


Draga egy shef, de megerte :D

Nincsenek megjegyzések: