In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.

2010. október 19., kedd

Pattaya

Bangkok jo, de hamar ra lehet unni, mivel latnivalo igazabol nem sok van (csak a maniakus szoborimadok latogatjak vegig a 3000 ugyanolyan templomot), nappal par oran tul nem tud megmaradni az ember az utcan a szmogtol (igazabol mar fel ora multan elkezdte kaparni a torkunkat a gaz), este pedig egyetlenegy program letezik. Ugyebar a legjobb not is unja valaki...hat fogtuk magunkat es nekiindultunk delkeletnek. Elso allomasunk Pattaya volt. Azert jottunk ide, mert allitolag jo a tengerpart. Nem tudom mar, ki mondta, de szivesen bokan rugnam, aztan levinnem a Fulop-szigetekre, megmutatni, mi az a jo tengerpart. De mivel ide lejutni is fel nap volt (tomegkozlekedtunk ezerrel, mert az osszes taxis pofatlanul lenyulos ajanlatokkal traktalt), hat gondoltuk, azert szetnezunk itt is.
Itt is sikerult az egyik bulikozpont szelere foglalni a szallast (ez volt a legolcsobb, amit talaltunk es ahhoz kepest, hogy kb 4000 Ft volt egy napra, nagyon jo volt. Kb. 30m2-es szoba, franciaagy, ulogarnitura, furdoszoba, mindez elfogodhatoan tiszta kivitelben).

A tulaj egy holland faszi (volt – mert ugy egy honapja meghalt). Most az ozvegy viszi a boltot. Tornado Bar, kedves, bar meglehetosen tulsulyos szemelyzettel. De a fo a nyugalom volt :)
Pattayan elvileg csak egy ejszakat maradtunk volna, amibol erkezeskor rogton ketto lett, mivel mar az elso par percben szagot fogtunk :) A ket napbol aztan harom lett, mert Fricinek megtetszett egy gitar (pontosabban egy Gutiar nevu csaj – hihetetlen, de tenyleg van ilyen), ami persze nem jott ossze, de a 4. napra is ottragadtunk, mivel egyreszt esett az eso, masreszt pedig felfedeztuk, hogy a mi kornyekunk egy semmi a Walking Streethez kepest, ahol mar elozo este is hajnal 4-ig toltuk az Insomniaban. (Ahonnan en egyedul tertem haza, kedves baratom meg egy banyaval. Tuti, hogy az volt, mert par percel villanykapcsolas utan megneztuk es tudott repulni, pedig zuhogott az eso. :D:D:D) A negyedik este utan mar kezdett sok lenni Pattaya (amikor a 20. Ladyboy nyujtja also madarfogasra a kezet, mar nem olyan vicces, a partmenti arusok is kezdtek nagyon idegesiteni, plane mikor meg vacsora kozben is az orrom ala dugta a hamis Rolexet, s mar kiprobaltuk a jetski-t is), igy aztan nem hosszabbitottunk, s reggeli utan leptunk.

Szoval sikerult kijelentkeznunk es tovabbmennunk (remenykedve, hogy nem futunk ossze Johhny elozo esti csajaval a Mekiben :D:D:D) . A cel Koh Chang volt, kb. 300 km-re delkeletre, de mivel az interneten levo menetrend nem bizonyult helyesnek (7 orankent jartak a buszok, nem 1) es a buszmegalloban szencsegelve befutott egy Rayongra tarto jarat, hat nyomtunk egy ujratervezest es felszalltunk arra. A buszon megneztuk a konyvet, hova is megyunk, s kiderult, hogy pont ott van egy sziget, Koh-Samet, ami allitolag nagyon szep es partizni is lehet (kozben beugrott, hogy a minap az egyik k.islany is pont ezt ajanlotta). Hat elmentunk megnezni...