In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2007. augusztus 1., szerda

Az álom projekt

Sokmindenki vágyik arra egész életében az Álom Projektjére. Ahogy itt elnézem, Kínában rengetegen megkapják, méghozzá nap, mint nap...
Múlt hétvégén is itt járt Litassy Ricsi (volt évfolyamtárs egyetemről, haver Robiék révén, s jelenleg a GE Lightningnak dolgozik) és ő mesélte, hogy milyen furcsa dolgokat látott lent délen, főleg ebéd után: mindenki az álom projektjén dolgozott, vagyis aludt! Az irodában. A gép előtt.
Nem mondom, én is láttam már több alkalommal a le-lehanyatló fejek sorát a kora délutáni órákban, de hát van ilyen. Az ember jót eszik, kicsit elpilled, elbágyad és olykor-olykor elveszti a fonalat 5-10 percre. Én is voltam már így :)
De amit a héten láttam, hát az nem semmi :)
Történt ugyanis, hogy megint itt van egy lézer, amit tesztelni kell (persze ez is szar szerintem, de nem baj, most nem ez a lényeg), így elég sok időt töltök gép mellett, s néha a termelésbe is betévedek.
Na, hogy ott mik vannak délután! Lehet, hogy ez a hét valami speciális (Dream Project week, vagy mi), de minden nap láttam komoly dolgokat. Kár, hogy nem volt nálam fényképező, de esküszöm, hogy ezek után mindig lesz, ha más nem, a telefon:) ):
hétfő: bent vagyok a gépnél, mögöttem egy operátor (gépkezelő) ül egy széken, s nézeget valamit (gyakorlatilag semmittevést próbált palástolni). Egyszer csak túl nagy csend lett. Megfordulok, erre látom, hogy ülve elaludt! Mondom jól van, nem zavarom, nehogy megijesszem :) Kb. egy őrát húzta a lóbőrt. Ami fura volt, hogy közben a többiek jöttek-mentek, de senki nem keltette fel :)
kedd: egy régi egységért mentem a raktárba. Úton visszafele látom, hogy a dobozok között motoszkál valami. Odamegyek: egyik raktáros ott alszik a dobozok tetején, fülében mp3. Hát, majd lehidaltam :):):)
De ez még mind semmi, a mai nap feltette a pontot az i-re (szerintem ezt már nem fogják űberelni a héten): a tiszta szobában (clean room - nem a falusi tiszta szoba:) ) volt valami probléma, egyik kollégámmal mentünk oda, hogy megnézzük. Nézek be az ablakon, s mit látok: az operátor a gép mellett egy széken ülve a gépre dőlve alszik! Közben a gép gyárt :):):) Mondom a kollégámnak, nézd már, waze, megy a gép, a tag meg ott alszik rajta! Erre mondja, áááá, biztos csak onnan nézi a szalagot. És ekkor lépett be a képbe egy másik operátor, oldalba löki a társát, aki erre felriadva a világ legbambább tekintetével felénk mered. Nem bítam ki röhögés nékül.
A poén az volt, hogy miután levette, hogy mi történt, nem történt semmi. Nem érdekelt senkit. Ez itt tényleg természetes.

Én sem lepődök meg már rajta. Kíváncsian várom, mit hoz a holnap :)

2 megjegyzés:

Arif írta...

jó bejegyzés
nem tudom, mennyire követitek az itthoni dolgokat, volt vmi népszavazási kezdeményezés a szieszta bevezetéséről, nem tudom, az OVB átengedte-e...

jajj, van egyébként bloggernevem, most nézem, csinálnom kellett ökkáuntot vhová :) (PN)

Névtelen írta...

... és azt a pármillió, párszázezer darab selejtet, amit ilyenkor gyártanak szépen elhozzák az Asia Centerbe vagy a nyóckerbe és itt tukmálják rá az emberre.
gratulálok! :D