In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2006. november 30., csütörtök

Kutya / Dog

Most voltam vásárolni, mert este kosármeccs lesz - elmegyek, mert ha dobni nem is tudok, átlag 40 centivel magasabb vagyok mindenkinél - szóval, láttam egy kutyát! Mérmint élőt. annyira sokkolt a látvány, hogy mire elővettem a fényképezőt, már eltűnt. Lehet, már nem él.

I was just out shopping, cause there will be basketball game this evening where I`m going, since even I cannot get really get the ball into, I`m 40 cm higher. Anyway, I have seen a dog! I mean a dog alive. Unfortunatelly could not take a picture of it, I lost track of it very fast. Probably she's not even alive by now.:)

2 megjegyzés:

Norb írta...

GKN: Te jo isten! :D..Es macskat lattal mar? Nagyon eredeti kajaik lehetnek..rakjal fel arrol is kepeket milyen etelkulonlegessegeket lehet ott enni (nem az edes-savanyura gondoltam :)))

Névtelen írta...

két kiscica beszélget egy kínai étterem raktárában:
- te mi leszel ha nagy leszel? - kérdi az egyik.
- azt hiszem pekingi kacsa!

:DDD