In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2010. március 5., péntek

Kerület, terület vagy térfogat – most mi vaaaaan?

Jó fél éven keresztül vendégeskedett nálunk két gyakorlaton lévő csaj, természetesen Hollandiából. Erre van pénz. Na mindegy, nem is ez a lényeg (igazából nem nagyon lehetett elutasítani a dolgot, mert nagyon felülről jött a szívességkérés), hanem hogy a fél év végén a két leányzó volt olyan kedves és megosztotta munkájuk gyümölcsét a menedzsmenttel. Most nagyon nem akarok belemenni a közel két órás előadás maraton értékelésébe (szar volt na, úgy ahogy van – mondjuk fél napos röhögcsélések után nem is tudom, mit vártak, én semmit...), de a következő jelenetet nem tudom nem megosztani veletek :D:D:D
A lényeg annyi, hogy adott volt egy új piac, ahova egy adott terméket álmodtak meg beszállítani. Ez az adott termék egy kétoldalas, középen nyitott ragasztó lap – magassága elhanyagolható – az adott méretekkel (gyengébbek kedvéért méretek milliméterben – bocsi, csak mostanában elszoktam az értelmes emberektől, szóval biztos ami biztos, lehet vmi ELTE politológia szakos is olvassa):



Nos, a csaj ki akarta számolni (projekt menedzser segítségével), hogy a fenti termékhez mennyi ragasztószalag szükséges. Íme a megfejtés:
50 mm x 20 mm x 2 mm = 2 m3
Két, azaz kettő darab embernek tűnt fel az apró bibi, az indiai kollégának és nekem. Ő röhögött, én megpróbáltam erőt venni magamon és rávilágítani a problémára. De aztán feladtam, mert senki, mondom: senki nem értette, mi a bajom a fent említett területszámítással.
A másik π-csa gépberuházást/megtérülést akart számolni, de ezzel inkább most nem untatok senkit... Gondolom azóta mindkettőt benyomták valami zsíros állásba...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól látom, hogy köbméter lett a végeredmény??? :))

Amúgy, Greg, nem tudom, mit nem értettetek az indiai kollégáddal, én - a humános agyammal - rájöttem a megoldásra, de ne verjetek meg :D
Majdnem tökéletes a csajok levezetése, persze eltekintve attól, hogy csak a 2mm-es csíkra kell ragasztó.
Szóval:
mm x mm x mm = 2m3 = 2x3m = 6m Ollé!
Persze tudom, hogy az mm-ek csak miattam és az ELTE-sek miatt voltak feltüntetve, de egész jó megoldásnak tűnt :)
Na kitartás!

pnorbi