In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.

2007. május 22., kedd

Langfang

Csütörtök délután épphogy megérkeztünk és lepakoltunk, mehettem tovább Tianjin-be (Kína négy legnagyobb városa közül az egyik), mert ott volt egy International Mobile Phone Industry Exhibition, ami mellesleg egy nagy nulla volt, s szívhatta a fogát azon pár európai cég, aki kifizette az utzásra, szállásra meg mindenre a millákat, mert tuti nagyon megszívták. Mi szerencsére nem töltöttünk a szükségesnél több időt ott. Képek nincsnenek, mert nem volt érdemes (habár a Samsung kék műanyag rucis lányai egész jól mutattak - a többiehez képest...), de van egy videóm, amin egy kínai rappel :) Ha valaki tudja, hogy tudom ide feltenni, ossza meg velem a tudását, mert megéri :)

Ja, egyébként előző este Langfangban aludtunk, ami nagyon nincs közel, de mivel a főnöknek ott laknak a szülei, s a másik velünk tartó srác is ott él, hát ott szálltunk meg. (Langfang egyébként egy kisváros kb. 4 millió lakossal. Itt van a Tradex gyára is...) Egyedül én mentem szállodába, ami nem is volt olyan egyszerű, mint hittem, mert az elsőből elküldtek (Yin Du Bin Guan Hotel), mert külföldi vagyok... azt mondták, a közelben katonai létesítmény van, azért nem lehet. Én mondjuk egy megveszekedett egyenruhást sem láttam egész út során, nemhogy a közelben, de ha büdös nekik a pénzem, hát legyen. Kényetelen voltam másik szállót keresni, s volt is. A kis szépséghibák azért itt is megvoltak: hiába szalutált minden kis portás mitugrálasz, ha nem volt reggeli, mert az étterem még nem épült meg, s az ablakom mellett éjszaka teljes fényárban úszó és dübögrő vízesés sem nyerte el teljesen a tetszésemet. Természetesen a TV-ben csak kínai csatornákat lehetett fogni (az egyetlen kábeles külföldit nem), a gazdag teafilter-választék mellé kikészített vízforraló dugója pedig nem passzolt az aljzathoz (micsoda marketing fogás!!!). Az ágy viszont nagyon kényelmes (és nagyon üres) volt (így egyedül).

Nappal bezzeg/wazze nem működött:

Vicces volt: reggel elmentünk kaját keresni. Mivel a KFC csak nyóckor nyitott, Meki lett belőle. Szóval fűszeres csirkeszárny nem lett, volt viszont egy csapat kis kínai, akik ott táncoltak, pontosabban keringőzni tanultak a KFC mellett lévő kis téren. Érdekes látvány volt.

Norb írta...

ja, sajat videot meg en sem tudtam felrakni. Viszont szerintem ha felrakod youtubera (csak bejelentkezni kell hozza asszem), onnan siman fel lehet rakni a blogra....majd en is ki akarom probalni mar, csak meg nem volt olyan ertelmes videom :)