In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2008. március 16., vasárnap

Március 15.

Tegnap március 15-ét ünnepeltünk Shanghai-ban. Fél 4kor taliztunk a többiekkel az itteni Népkertben található (tavaly ültetett) Magyar fánál. A hangulat nagyon kellemes volt, az idő pedig nagyon szép. Tamás (főkonzul) pár perces beszéde után (ami szintén teljesen jó volt - nem úgy kell elképzelni, mint az otthoni főmuftik süketelését) mindenki megöntözte a fát, majd átmentünk egy kávézóba, ahol egy kis snack és üdítő kiséretében megnéztük a "Csak szex és más semmi" c. filmet. Mit mondjak, szétröhögtem az agyam rajta. Na jó, azért nem egy Indul a bakterház, de nagyon jó poénok voltak benne, Gesztesinek hatalamas a dumája (s mellesleg szerintem ő játszotta a legjobban a szerepét is - a többi főszereplő elég langyos volt és akkor még finom voltam...).
Filmézés és egy kis Hudecezés után (ezt most nem részletezem, mert itt már a csapból is a Hudec-évad folyik...) átmentünk Norbiékhoz hurkát tölteni. Kicsit későn értünk oda, de még mindig időben, nameg Szabi előtt, aki ugyan feljött Guangzhou-ból az ünnepségre és a hurkatöltésre, éjjel azonban csak úgy fél 12 körül keveredett elő, mert még délután elment "egy sörre"...:D
A hurkatöltés szuper volt, bár én a dokumentálással voltam elfoglalva :D Norbi felesége sinált még egy adag töltöttkáposztát is, szóval nagy zabálás volt. :D
2 fele sikerült is hazaérnünk, hullafáradtan, de nagyon kedvűen és jóllakottan. Most pedig pár kép:










No ehhez egy kis komment: lehet kapni a metróban ilyen élőhalas kulcstartót! Gondolom az állatvédők szerint ez kínzás, de szerintem akkor is "cool".:







Nincsenek megjegyzések: