In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2009. augusztus 30., vasárnap

Vega pizza - Horváth Balázs figyelmébe :)

Rég volt már hasonló bejegyzés - hál Istennek - de a héten megint adta magát a téma.
Kajálni ugye bent szoktunk a cégnél, de nem a menzán (mert az ehetetlenül rosszul van megcsinálva), hanem mindig rendel nekünk (nekem meg Viralnak - indiai kollégám) a recepciós csaj. A kínálat általában ki szokott merülni a különböző gyorséttermi láncok tartósítószeres kalóriabombáiban. Egyszer egy héten pl. pizza van. Vega pizza, mert Viral nem eszik húst (se). Mivel a céges budget a napi kajára nem túl sok (a cég erőlködi ki magából azt a kvázi 500 forintot fejenként naponta, amibe az ebédünk kerül), gyakorlatilag nem jönne ki belőle egy teljes pizza (20 cm-es...szóval ló@), így ketten rendelünk egy minipizzát. Nos az enyém mellé a multkor került hús is...




Igen, az egy szétlapított csótány - errefelé úgy néz ki, hogy a Papa John's pizzéria így honorálja a hűséges vásárlókat. Én ezen már csak röhögtem (az elmúlt héten eszméletlen mennyiségű hülyeséget kellett elviselnem, kicsit le voltam már fáradva, lehet azért).
Kár, hogy csak a végén vettem észre, mert akkor visszaküldhettem volna, hogy ilyen feltétet nem kértem...mondjuk még mindig jobb ez szerintem, mint amikor kínai hajszálat távolítassz el a salátádról, vagy a mindennaposnak mondható (ezt valahogy nem tudom megszokni) ordenálé, félig lecsüngő turha a piszoár tetején a férfi wc-ben. TIC.

Jóétvágyat! :D

Update: ezt meg csak most vettem észre (bátorkodtam megint pizzát enni):

1 megjegyzés:

Norb írta...

Balázs annyira szarul lett, hogy el is huzott franciaorszagba csigakat enni..:))))