In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2009. szeptember 20., vasárnap

TIC: reggeli

Pár hete lent voltam délen, s egy egész jó szállodában aludtam, méghozzá nagyon olcsóért (nagyon visszaesett a szállodák forgalma - ugye akicsak teheti, nem utazik, főleg céges szinten nagy a szigor). Egyedüli gondom az étteremmel gyűlt meg, annak is a 'western food' részlegével. Első nap reggeli, kérek tükörtojást. Kapok rántottát. Nembaj, volt még édes kenyér (pirítósnak elviselhetően vacak) és műzli. Az összes többi kaja kínai, abból pedig a reggeli igencsak nem magyar embernek való. Másnap kértem rántottát (gondoltam biztos fogalomzavarban szenvednek), omlettet kaptam. Ez sem volt olyan nagy baj, leszámítva valami furcsa ízű adalékot. Nembaj, volt édeskenyér meg műzli mellé. Harmadik nap, gondoltam kérek omlettet, s akkor a helyi logika szerint végre megkaphatom a hőn áhított tükörtojásomat. Omlettet kaptam (nem baj, végre egyszer azt hozták, amit kértem, egyébként is minek kombinálok :)), furcsa szósszal, de gondoltam mindegy, majd tolok hozzá műzlit. Hát műzli volt, a tej viszont elfogyott. A műzlit azért kitették.
A sörkínálattal egyébként hasonló volt a helyzet: az itallapon volt Guniess, Heinekken és még pár normális sör, hozni viszont csak kínait tudtak, illetve egy külföldi sört, amiről még soha nem hallottam (lehet vmi belga sör; nekik sok van). Azt, hogy milyen sört kaptál, viszont megintcsak random válaszották. Tökmindegy, mit kértél, azt kaptad, ami épp a pincér kezébe akadt. :)
Vacsizni, gondoltam elmegyek valami normális helyre. Mondták a recepción, hogy van itt egy western étterem, gondoltam jó lesz. Nos, a legnyugatibb kaja, amit kaptam indiai volt. Végülis, onnan nézve nyugatra van :)

Nincsenek megjegyzések: