In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2007. május 22., kedd

Tianjin - Kiev anyahajó

Tianjin 10.5 milliós városából nem túl sokat láttam, de amit láttam az nem volt éppen szívderítő. Meglehetősen lepukkant, koszos, poros városka, vacak utakkal. Össze sem lehet hasonlítani Shanghai-jal. (Mondjuk, amit Pekingből láttam, attól sem estem hanyatt... azt hiszem mi Kína legfrankóbb városába költöztünk.)
... ennyit akkor a kiállításról ...
Délután megnéztünk viszont egy orosz hadihajót, a Kiev-et, ami itt van egy köpésre a várostól (jó nagy köpés volt, kb. egy órát mentünk kocsival). Mondjuk nagyon jó környéket választottak ennek a hajómúzeumnak: a környék olyan volt, mint amin most söpört át a II. Világháború.
A múzeumot egyébként 'Kiev Tianjin International Amusement Park'-ként hírdetik, ha valaki többet akar tudni.
Pár szó a hajóról: a Kiev egy Krechyet osztályú repülőgép anyahajó, 273 méter hosszú,38000 tonnás, 14700 négyzetláb területű fedélzettel. 1975-től 1994-ig szolgált az orosz flottában. Kína 2000-ben megvette durván 1.5 milliárd forintért, hogy kiállíthassa, mint műkincs.

De most jöjjenek végre a képek!
Das Boat: nem tudtam olyan messzire menni, hogy beleférjen az egész. Balra lent a közvetlen főnököm van - háttal :)

Maszkos jegyszedő. Egyre több ilyet lehet látni, mármint ilyen maszkot. Így védik ugyanis az arcukat a naptól a fiatal csirkék. Itt ugyanis a fehér bőrszín a menő. (Elég vicces; vetekszik azzal a látvánnyal, mikor 30 fokos melegben esernyővel mászkálnak az utcán az emberek.)

Az irányító szoba Lenin és Putyin elvtárs képével.

Rakétasiló

Egy repülős kép...nehogy valaki azt mondja, hogy nem voltam ott :)

Welcome on board!

Toljad neki!

Kilátás a hídról.

A fedélzet szemből

Nincsenek megjegyzések: