In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2008. április 23., szerda

A női táska – férfiakon

A női táskákkal kapcsolatosan így külön most nem kezdenék bele, mert szerintem lexikon lenne belőle, márcsak a terjedelem és a kapcsolódó cikkek (kiegészítők) miatt is. Leszűkítve a témát viszont előbb utóbb eljutunk a női táskák férfiakon c. fejezethez.
Azt már előre leszögezem, hogy ezt a fajta „felállást” sosem értettem, szóval az erősen feminista beállítottságúak csak saját felelősségükre olvassanak tovább:) - igen, igen, tudom mi vagyok, már hallottam ezerszer, de mondjad csak, bóknak veszem :)

Szóval női táska, férfiakon. Két csoport létezik. Az egyik, még a kevésbé előrehaladott papucs (balf.) stádiumban lévő kolléga, mely mellesleg meglehetősen elterjedt itt SH-ban (erősen matriarchális beállítottságú társadalom lévén itt a „férfi” dolga a főzés, takarítás stb. még a nő basáskodik a pénz felett...lámák, férfi társadalom szégyenei, de ez van). Ez a típus, a háztartás vezetése mellett „boldogan” magára vállalja a barátnője X+ezredik, női szeméttel teletömött táskájának a cieplését is. Nyílt utcán. Napfényben. És még mosolyog is hozzá. (Ami elég kényszeredett ugyan, de mit lehet tenni ilyen fiú-lány aránypárnál a nők ilyen mértékű elkényeztetettsége, a férfiak ilyen mértékű férfiatlansága mellett – ugye mindig kettőn áll a vásár.)
Szóval itt nap, mint nap rengeteg fiatal srácot lehet látni arany flipperes, óriáskarikás gucci-tatyóval plusz barátnővel sétálgatni, ehhez már hozzászoktam. De amit ma láttam, az szerintem a már a másik, menthetetlen stádium: a srácnak saját női(?) táskája volt! Méghozzá elég méretes! Soha nem fogom megérteni, mi visz rá egy hetero srácot ilyesmire. Ez bejön a csajoknak? Nem hinném. Remélem nem. Utoljára élőben otthon láttam ehhez hasonlót (kéne nekem is egy kompakt fényképező vagy egy új telefon), ha jól emlékszem L. ex-pasija futkosott ilyennel. ELTE-s volt a drága, bölcsész szakos. Mentségére legyen szólva, az azért közelebb állt a tarisznyához, mint ez a mai.:)

Ezúton felkérek minden kedves női olvasót arra, hogy ha már egyszer megvette, jó nagyot vett, hogy minden beleférjen és tele is tömte, akkor cipelje is (vagy vegyen helyette unisex hátizsákot), továbbá ne aggassák tele pasiukat női kellékekkel, mert annak ellenére, hogy jópofát vág hozzá a szenvedő alany, hétszentség, hogy ez ott van a legutálatosabb dolgok TOP 10-jében. A férfiak meg igenis álljanak ki magukért! :) :) :)

Majd holnap szerintem csinálok képet elrettentésül, mi lesz akkor, ha nem állítjuk meg időben a folyamatot.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

fotókat akarok :)))
én még nem láttam ilyet
/pnorbi/