In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2007. november 11., vasárnap

MKÉ: Honvéd Férfikórus-Szalai Gipsy Band és a Bp-i Operett Színház

Szombat délután folytatódott a kulturális rendezvénysorozat: a következő előadást a Honvéd Férfikórus és a szalai Gipsy Band prezentálta a Budapesti Operett Színházzal karöltve. Az előadás délután 3kor kezdődött és egy órás volt. Én itthonról fél 3kor indultam és az út bő másfél órás volt. Ebből könnyen kiszámítható, hogy frankón nem értem oda még a végére sem. Kriszti és Jeremy viszont ott voltak, s ők mondták, hogy nagyon ott volt a toppon: nagyon szépen énekeltek, s a zenekar is profin játszott.
Kár, hogy lemaradtam volna, de nem baj, majd ma este megnézzük - remélhetőleg. :)
Mindenesetre nem lehet szó nélkül hagyni a "szervezést" ezzel az előadással kapcsolatban sem.
Nem tudom, kinek az ötlete volt kitenni egy miniszínpadot egy bevásárlóutca egyik kis terére, de egyrészt maga a bevásárlóközpont kvázi a város szélén volt (15km-re északra tőlünk, gyakorlatilag a nagy semmiben), másrészt senki nem ment el megnézni (gondolom a helyválasztásnak is volt valami köze hozzá). Mindenesetre elég ciki lehetett szegény művészeknek: kiteszik őket a nagy semmi közepére, egy rakás lézengő vásárló közé, mint a bazári majmokat, azt jólvan. Hatalmas ötlet, gratulálok. (Este ugyanoda száműzték Sebestyén Mártáékat is. Kíváncsi lennék az ő véleményükre is ezzel kapcsolatban.)
Szóval lekéstem a dolgot, helyette ittunk egy kávét a közeli Starbucks-ban.
A képen Kriszti és Jeremy.

1 megjegyzés:

Norb írta...

ja, most neztem eppen a Hiradoban, mekkora erokkel nyomulunk ott a MKE-on. Kiadtak meg a Petofi osszest is kinaiul, meg vagy 50 masik magyra iro konyvet is leforditottak.
jol neztek ki azok a kinai krix kraxok! :))