In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2010. július 13., kedd

Balazsnak, hogy legyen min mosolyogni...


Nem nalunk tortent...

fonokom kedvenc sales-ese mar a masodik elbaszott projektet hozza: elore latni, hogy mekkora bukas lesz belole, mert ket honapja sincs,hogy kurva nagyot szoptunk egy nagyon hasonloval.
mikor kiderult, hogy nem tanulva az elozo esetbol megint ketkezi osszeszerelest valasztottunk a gepi helyett es mindezt a hatam mogott be akartak nyomni a mintagyarto szobaba, eldurrant az agyam, plane, hogy mult heten szamoltuk ki ujfent: megha a gepi gyartasnal tobb is az anyag es a szerszamkoltseg, a munkaero kulonbsegen meg mindig jobban jarunk.
Ezt fel is hoztam a tegnapi management meetingen, szamokkal bizonyitva, s megbeszeltuk, hogy a termeket atteszuk a tomeggyartasba (onnantol kezdve en szarhatok ra, nem az en felelossegem, nem az en embereim szopnak vele a kis kurva faszsaga miatt).
Erre a ribanc a havi jelenteseben lejelenti, hogy en leallitottam a gyartast es megint akadalyozom a munkajat (multkor mar osszerugtuk a port, mert hulye volt en meg nem hagytam).
na mondom, akkor uljunk le. megint atneztunk, atszamoltunk mindent. en verziom az olcsobb 50%-kal. atirjak a munkaerokoltseget, hogy majd nem lesz tulora, meg mindig jobb vagyok 35%-kal. felnyomjak az osszeszereles teljesitmenyet 30%-kal. Meg mindig jobb vagyok 20%-kal.
Erre szavazasra bocsatjak a dolgot es 3:1 aranyban leszavaznak. marad a jelenlegi megoldas.
mondtam nekik, hogy okes, akkor csinaljatok, de en a termeket nem akarom tobbet latni, panaszt meg ne halljak, vegeztem.

lehet bazzeg, hogy tenyleg az 1.3 milliard kinai (+3 holland) az okos es en vagyok a fasz.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ja, ha nem nálatok történt, akkor meg storno az előző :)

Névtelen írta...

ilyenkor nem irigyellek, Greg :)

pnorbi

Greg / 尤睿 írta...

jaja, szerencsere nem itt tortent a dolog, egyik haverom meselte, de mar elfelejtettem a nevet :D:D:D
Valami szerencsetlen :D:D:D