In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2010. július 26., hétfő

CLL

Paran kerdeztek, mikent mennek errefele az internetes ismerkedos dolgok. En ugyan nem vagyok kozelsem verprofi, de remelem az alabbi leiras szolgal par valasszal :D:D:D

Ugy latszik, bar lehet, hogy csak ideiglenesen, de helyre allt a rend Freegate-ugyileg; ismet lehet blogolni, youtube-olni meg facebookozni. Gondolom az itteni kormany meri az illegalis forgalmat, s mikor meghalad egy bizonyos mennyiseget, megnyomjak a gombot par napra - ennyi ido alatt ugyanis siman beleorul egy fuggo a nettelensegbe.
Vagy alszanak. Egesz nap.Hol a szemem elott, hol a targyaloban...


En inkabb elszorfoltem mas tajakra...ami a mostani esetben a CLL volt - chineselovelinks.com
. A lenyeg, hogy Pepito par hettel ezelott kukazott innen egy vegre valamire valo csajt (akit azota sem lattunk, de Pepitonak elhisszuk), s mivel epp nem volt mit tenni unalmas irodai oraimban (ugye se fb, se yt...), gondoltam megnezem magamnak a dolgot. Eloszor csak reggeltem, s vartam a kapast, mivel az oldal fizetos - minek invesztaljak bele egy poker-beszallot, ha csak a szar jon fel alapon.
Nos, az elso par napban ugy nezett ki a dolog, hogy valoban nem mas a helyzet itt sem: annak ellenere, hogy a rovid bemutatkozoban eleg reszletesen, nehol mar az illem hatarait surolva kifejtettem, hogy szamomra mi tartozik a szep kategoriaba (a tobbi kitetelt nem is emlitve), kapasbol befigyelt vagy 10-15 baromira ronda teremtes.

Mivel annak az eselye, hogy szenbanyat nyitok kvazi ugyanakkora volt, minthogy ok eleg penzt szednek ossze plasztikai mutetre ( filctoll ), ezeket hagytam is logva, s 2 nap utan el is feledkeztem a dologrol, megnem egyik lany 'ismerosom' kisse felhaborodva megjegyezte, hogy mi a szart keresek en ott, merthogy latta a profilom az egyik baratnoje.

Na, gondoltam - a baratnoit ismerve - ideje visszanezni a portalra, mert valszeg kapas van. Volt is (egyik maga a baratno, de ezt nem mondtam vissza - erdekes egyebkent, hogy a lanyok mennyire pofatlanul intezik ezeket a dolgokat egymas kozt -,de mivel uriember vagyok, vele nem foglalkoztam).
Gondoltam, itt az ideje befizetni a havit, mivel anelkul erdemi kommunikacio nem lehetseges. Amire viszont nem szamitottam, hogy ezutan meghatvanyozodnak a megkeresesek (ugye latjak, hogy a himtag mar nem ingyenes tag, tehat a balek komolyan gondolja a dolgot, s mivel kulfoldi es penzt szan ilyenre, erdemes rauszni - foleg ha a dolgot olyan keppel spekeled meg, amin a hatter az egszinkek tenger).
Vegre volt mibol valogatni. Frici szavaival elve: kiborult a pinaskosar. :D:D:D
Miutan kiszurtem a listabol a nem helyieket - nemelyiket nagyon sajnaltam - (nem tudom egyebkent, hogy az innen 4000 km-re levo kisvarosbol minek ir nekem barki is, majd pont repulojegyre fogom kolteni a bulipenzt minden hetvegen), az igy megmaradtak kozul a zseniket

(tudom, tudom, ez itt Kina, ne keressek logikat, mert ilyen kifejezes meg az ertelmezo/idegen kifejezesek nagyszotarakban sincs errefele), majd lehuztam a "traditional Chinese girl"-oket is (= vigyel el vacsizni kiba draga etterembe haromszor, mielott megfoghatod a kezem, adhatsz csokot a bajuszomra ket honap mulva, ha meg birod anyagilag a koltekezesemet; egyfolytaban dicserj szarra, hogy milyen jol nezek ki es erezd megad megtisztelve, hogy hozhatod a 25 kilos taskamat, mikozben a a Hello Kitty-s ernyovel lavirozol korulottem, s ha mindezt birod vagy fel evig, megkornyekezhetsz egy hazassagi ajanlattal egy 15mm atmeroju gyemantkoves gyuruvel (egy jobb auto ara), hatha igent mondok...mert ugye szex csak eztan johet. Mar amit itt szex-kent definialnak - en kutyanyuzas hangokkal kombinalt fadarabon veghezvitt coitusnak neveznem)...
szoval nem helyi lakosok ki, szellemi fogyatekosok ki, tradicionalis penznyelok ki.
Eztan meg le kell huzni az angolul nem tudokat (mert ugye hiaba kitetel az en oldalamon, hogy jol beszeljen angolul, mindez angolul ugye, mert ha nem tud, akkor nem erti meg, szoval ez csak mechanikai szurovel oldhato meg) es a nagyon buta tekintetueket (hiaba nez ki jol es beszel is emberi nyelven, ha a lezuhano IQ-ja eltori a labfejedet)
, s vegul azokat, akiknek csak studiofotoi vannak fent. Ez utobbi nagyon-nagyon fontos, marcsak a felelsleges taxipenz es a sertodes, kesobbi neten valo anyazas (termeszetesen a te kedves anyukad) elkerulese vegett:









Szerencsere meg igy is maradt par jatekos (nemelyik egesz nagy), akikbol szombat este sikerult is behuzni egyet:)

Mit mondjak, 22 eves korahoz kepest, a kep ellenere nem egy szende cica.

Jo vadaszast!


1 megjegyzés:

Norb írta...

kar hogy nincs lajk gomb a blogon, most tolnam ezerrel :)))