In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2010. július 22., csütörtök

Napi - nem nalunk tortent... :D

3 napja egy indiai kollega boldogit. eddig is nehez volt huzamosabb ideig elviselni (fortelmes angol, raadasul hadar, mint allat). tartottam neki treninget, az meg elment, de most, hogy egy macro-s excelt kell neki hasznalnia, kihuzta nalam a gyufat.

a mikrofosnak koszonhetoen eleg sok beallitast meg kell valtoztatni, hogy rendesen fussanak a makrok 2007 alatt, de erre van egy 5 oldalas 'lepesrol lepesre' lista. en csinaltam, szoval jo. a bizonyitek az, hogy a kinaiak is megertettek es gond es egyeb segitseg nelkul meg tudtak csinalni (ami nem semmi). de ez kedves indiai kolleganknak megis meghaladja a kepesseget.

delelott odajon hozzam, hogy nem mukodik a 'program', hibauzenetet kap.

megnezem. kerdem tole, hogy elolvasta-e a hasznalati utasitast, amit adtam neki. termeszetesen nem, de ezen nem is lepodtem meg annyira. mondom neki, akkor alaposan az elso 5 oldalt.huzza a szajat, de elkezdi.

fel ora mulva: -meg mindig nem jo.

-megcsinaltad az osszes beallitast? - kerdem

-nem

-akkor csinald meg es utana nezd meg.

...

5 perc mulva:

-meg mindig nem jo.

-vegigertel a listan?

-nem.

-mondom, hogy az osszes beallitas kell.

-a kaspersky-s is?

-rajta van a listan?

-igen.

-akkor az is kell.

-de nem talalom a 'proactive defense'-t az enyemen.

ranezek a monitorba, ott van a jobb felso saroknal.

-ott van.

-ja, nem vettem eszre.

...

10 perc:

-az office service pack is kell?

-ott van a listan?

-igen.

-akkor kell (hogy..... a......., te majom)

-de azt honnan tudom megszerezni?

-letoltod.

-az internetrol?

-(nem, anyadbol....) igen.

10 perc:

- Meg mindig nem jo, de mar itt a taxim, mennem kell, majd megnezzuk kesobb.

- Jo utat! (szerencsed van, valszeg agyon is csaptalak volna par percent belul…)

A tag jelentkezik masnap reggel, hogy mar leszedett mindent, virusirtot is kikapcsolta, de meg mindig bejon neki egy uzenet, hogy ‘hibas eleresi utvonal’, igy aztan kuld egy levelet, hogy nem jo valami. Termeszetesen azert nem, mert rossz fajlt hasznalt, nem azt amit adtam. Szolok is neki, erre a valasz: ‘Ja, okes!’ – es meg azt merte mondani ket nappal ezelott, hogy IT’s bealitottsagu. Nem tudom, arrafele minek a roviditese lehet…

1 megjegyzés:

Fulop Tomi írta...

Csa Greg, most kezdtem el olvasni a blogodat. Kurva jo es ezen a bejegyzesen beszartam, mert nagyon ismeros...en 9 honapot nyomtam le Indiaban. :)
Most is van egy indiai ugyfelem es az is tok hulye. Detto ugyan ez.

Cultural differences, mi?