In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2010. július 13., kedd

Ez sem velem esett meg....

Heti jegyrendeléses móka:

üzleti út jóváhagyva, elküldöm a jóváhagyást és a részletes menetrendet (dátum, járatszám, indulási idő) a titkárcsajnak.
Írom neki, hogy csak a nemzetközi jegyeket foglalja le most, mert ugye Kínán belül bármikor lehet fogalni és a SHA-PEK indulási idő még képlékeny, mert lehet a pekingi cégnél még kell tartanom egy tréninget.
Eddig okés is.
4 óra múlva jön az első meglepetés, ez még a kisebb.
Titkárcsaj: elküldi az előfoglalást, azzal, hogy: "Ez így akkor jó?"
Két dolgot nem értettem ennél a pontnál:
- ha az általa lefoglalt jegy ugyanaz, amit kértem, nem értem a kérdést, mert akkor jó. Ha nem ugyanaz, akkor sem, mert akkor nem jó.
- ha előtte megmondtam, hogy ne foglalja le még most a helyi járatokra a jegyet, akkor miért kell lefoglalni rá már most?

Nem baj, visszaírok neki, hogy okés, de a helyi járatokat még NE foglalja le.

Eltelik egy nap. Gondoltam rákérdezek, mi újság, anyuka jól van-e, jegyek megvannak-é.
Következmény: hidegzuhany:
"A SHA-PEK foglalás rendben van, oda-vissza, de az egyik járatra (természetesen a legfontosabbra) már csak 1 hely van, lefoglaljam?"

Gyerekek, komolyan mondom, azt hittem, letépem a fejét.
Összeszedtem magam, s kényszeredett mosollyal válaszoltam, hogy "légy szíves, most azonnal foglald le az összeset, rendeld is meg őket, s szólj ha megvan."

Eltelik fél óra:
"Rendben, megvan a foglalás, akkor nézzem át mégegyszer, de siessek, mert legkésőbb 18-ig meg kell őket rendelni."

Én:"mondtam már, hogy rendeld a nemzetközi jegyeket most azonnal. A SHA-PEK nem kell még."

titkár csaj: "Ok, de megrendelem, max majd átfoglaljuk később."

"Akkor rendeld meg mind és szólj, ha megvan."

Nincsenek megjegyzések: