In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2007. június 14., csütörtök

Firefos

Feltettem az uj Firefox-ot.
En nem ertem a software tervezoket, gyartokat, programozokat, vagy akarminek is hivjak oket. Hol vegeztek ezek? A BMF-en? Egy felhasznaloi software elsodleges szempontja nem az, hogy felhasznalobarat legyen? Hogy lehet ennyire logikatlanul es ertelmetlenul megcsinalni valamit???
1.: ez elejen (ez pozitiv) megkerdezi, hogy atvegye-e a mar fent levo explorer beallitasait. Hat persze! Ne kelljen mar vegigszenvedni megegyszer az egeszet! Mondom szuper! Vegre egy ertelmes otlet. Erre mit hagy ki? A nyelvi beallitasokat! Nem ertem, hogy a h****, bu***, k***** programozo miert szivat ezzel? Hat nem jart meg kinaban? Nem jut eszebe esetleg, hogy ha mar angolul telepitem azt a sz****** software-t, ami allitolag atveszi a masik software beallitasait, ami szinten angol, akkor eztan nekem hogy lesz kinai verziom??? Plane angol fomenuvel...
2.: az angol fomenuben miert nem lehet atallitani a nyelvet? vagy ha atlehet, miert dugtak el mernok szamara is megtalalhatatlan helyre?
3.: ha a helpen belul rakeresek, hol lehet atallitani es leirja, hogy mit kell, azt miert nem tudja mar odatenni, hogy hol???? Eskuszom, az ilyen kezet le kene torni! Hagyta volna inkabb az egeszet kinaiul, az sem bosszantana ennyire!

Hulye programozok...
(persze en meg a hulye juzer...de en szivok vele, nem te!)

Ehh....

Nincsenek megjegyzések: