In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2006. december 19., kedd

Pincérnők / Waitresses

Készitettem egy kis összeállitást az itteni pincérnőkről, mert mindenki csak lányos képeket akar – nem értem, miért:)

Since everybody is so interested – no idea why:) – I’ve made some pictures of the waitresses here








4 megjegyzés:

Névtelen írta...

különös, hogy milyen kedvesen bepózoltak neked a fényképezéshez, nekem nagyon gyanús, hogy csak letöltötted a képeket

nem próbálkozom be az angollal, bár ez még egy egészen könnyű szöveg volna...

Névtelen írta...

GKN: olyanok mintha vmi nem igazi emberek, hanem porcelenbabak lennenek...egyebkent a lanyok is egesz csinosak :)))

Névtelen írta...

igen, én is utalni akartam arra, csak nem sikerült (ill elfelejtettem), hogy az általam elképzelthez képest "aranyosak"

Névtelen írta...

ez egy-az-egyben shemale kategória, legalábbis első ránézésre akár az is lehetne. :)))