In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2007. január 13., szombat

Bevásárlás / Shopping

A magányba való száműzetésem utolsó napján gondoltam elmegyek bevásárolni, mert ha már itt lesz Piroska is, szükség lesz nég pár dologra, úgy, mint kaja, még egy takaró (ok ez nekem lesz, ha lehúzná rólam a másikat:) ) és hasonlók. Van itt nem messze egy nagy szupermarket, a Lotus, ami egész jó, leszámitva a már korábban tapasztalt és leirt furcsaságokat. Úgyhogy erőt vettem magamon, s miután megnéztem az új James Bond végét (mellesleg nem tudom, mi nagy szám ebben a filmben, szerintem úgy ahogy van, sz@r az egész, még azt a 120 forintot sem nagyon érte meg, amennyibe a dvd került...) délután 2-kor kimásztam az ágyból és nekiindultam. Előtte kajáltam egyet, aztán kezdődhetett a kacsázás a polcrorok között. Nem volt nagy élmény, mivel nagyon nagy tömeg volt, ráadásul itt mindenki pont a legrosszabb helyen tud megállni nézelődni, s nem zavarja az sem, hogy feltart vele 50 másik embert. Összeszedtem nagyjából ami kellett, megvolt az ágynemű is, amit természetesen már megint az elektronikai osztályon kellett kifizetni... azaz csak kellett volna, de nem tudtam, mert behalt a kártyás rendszerük... úgyhogy mérgemben otthagytam a kaján kivül mindent. Jól felhúztak azzal, hogy nem értették, miért nincs nálam annyi pénz, amennyiért vásárolni akarok. Mondom akkor mi a fenének van a kártya!?
Hát ez volt az első nagybevásárlásom...

On the last day of my exile to loneliness I have decided to go shopping and get all the things that will be needed when Piroska is here, such as food and an extra blanket (ok this one is for me in case she pulls off the other one:) ) and some other stuff. There’s a big and good (despite of the weird things I’ve mentioned earlier) supermarket quite close here, the Lotus. So after a little bit of self motivation I got out of the bed at 2 p.m. and hit the city. (Well, first I have finished watching the new James Bond movie which is a piece of shit actually and I’m not sure if it was even worth buying it for 5 RMB). When I got there I had some food first than hit the shelfes and tried to get everythig ASAP in the huge crowd. When I had to pay separately for the blanket and pillows at the electroic departement (no comment...) they had figured that their bank card system is down. So I had to leave everything there, but the food, since I did not have more cash with me. They pissed me off with not understanding why am I not having more cash with me. Well if I had, than what would be the point holding a card!?
So this was my first big shopping...

Nincsenek megjegyzések: