In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2007. január 22., hétfő

Csomagolás / Packaging

Pénteken részt vettem egy egész jó tréningen, ahol sikerült eldumálnom egy kicsit a taggal, aki tartotta. Kínai, Wuxi-ból jött (ahova remélhetőleg sikerül majd hamarosan eljutnunk, mert ott van Kína egyik legnagyobb Buddha szentélye), de ez most nem is érdekes. Alex (ez az angol neve) régebben a nyomdaiparban dolgozott és Európában is élt, s mesélte, hogy mennyire fontos a termékek csomagolása. A lényeg, hogy még otthon szinte mindig a márkát nézzük, s az alapján döntjük el, hogy miből mit veszünk meg, Kínában másképp van (ki hitte volna). Itt ami számít, az a csomagolás. Pontosabban, hogy mi van a képen és milyen minőségű a nyomtatás. Minél jobb a nyomatatás minősége, annál nagyobb az esély arra, hogy el lehet adni, nem számít, hogy mi van benne, vagy milyen márka. Érdekes.

On Friday I was on a training where the training guy, Alex (who is from Wuxi - it has one of the biggets Biddhist temple in China, so I hope we can visit it sometimes soon) told an interesting thing regarding product packaging. In Europe we usually choose a product by the brand, but in China it is different. The most important thing is the quality of printing on the packaging: people make their choices regarding that, brand and what is inside doesn't matter. Interesting.

Nincsenek megjegyzések: