Mit mondjak, nagyon jó volt. Piszok jól meg van csinálva a gyártósoruk (vagy csak nagyon szarhoz vagyok szokva), a különböző átszervezésekkel, logisztikai átalakításokkal, SAP bevezetésével...felvitték a teljesítményt vagy 50% százalékkal (és igen, náluk is kínai melósok dolgoznak, méghozzá büszkén - nagyon menő VW-nél melózni), így most naponta valami 1200 motort hoznak le. Ennek túlnyomó része az itteni VW gyárba megy, ami azt jelenti, hogy havonta 36000 VW-t adnak el csak ezzel (és a TI-vel) szerelve! (Az évente majd fél millió eladott gépkocsi csak ebből a két szériából!). Megy is a szekér...
Az összeszerelő sor egy része
A komoly és precíziós melót robotok végzik. Ez pl. rányomta a tömítőragasztót az olajteknő helyére, átemelte egy kamera alá (minőségellenőrzés), majd fordított egyet a motorblokkon és behelyezte ide (kép) a teknő alá, ami már elő volt készítve csavarokkal együtt. A képen egy kb. 20 automata csavarhúzót tartlalmazó munkaállomás:
Ez pedig már a tesztpad. Sajna még ott voltunk, nem teszteltek motort, de ez a szerkezet gyakorlatilag olyan, mintha a motor be lenne szerelve egy autóba. Itt aztán mérnek rajta mindenfélét.
Ez pedig már a tesztpad. Sajna még ott voltunk, nem teszteltek motort, de ez a szerkezet gyakorlatilag olyan, mintha a motor be lenne szerelve egy autóba. Itt aztán mérnek rajta mindenfélét.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése