In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2009. augusztus 3., hétfő

Xerloss esküvő

Ismét voltam kínai esküvőn (május vége felé járunk), hát mit mondjak, egy élmény volt; remélem mostanában nem kell megint menni.
Ahogy azt már írtam vagy két éve, a kínai esküvő "bulis" része gyakorlatilag egy vacsorából áll (ami kivételesen egész jó volt - és még a többieknek is ízlet. - Általában vagy énnekem nem megy le a torkomon, vagy a helyieknek, de ez most nem így volt.), meg egy kis bénácska műsorszerűségből, ahol van pár közösségi játék, természetesen éneklés meg vetélkedőfajta az ifjú párnak.
Ja, maga a "szertartás" (anyakönyvvezető) már megtartatik előtte - márcsak a papír miatt is...
Azt nem tudom, templomi esküvő van-e, gondolom a sznob millerek már igénylik (ha még nem, csinálni kell rá egy céget, kiba nagy profitot hozhatna egy ilyen!).
Na, szóval a vacsi egész jó volt, a műsor...hát...egy jó poén azért volt (vőlegénynek kicsit ciki): kérdezték mindkettőt, először a vőlegényt, hogy mit érzett, mi fogta meg a legjobban, mikor először látta a csajt. Mondta, hogy nagyon megtetszett neki, mert milyen szép, meghogy a haja! (mondjuk ez nem tudom, hogy ríhat ki itt a tömegből, de bizonyára az én érzékeim nem elég kifejlettek)... na aztán jött a menyecske, őt is kérdezték, hogy mi fogta meg legjobban a srácban, mikor először találkoztak. Erre a válasz: "Semmi." Mu-ha-ha :D:D:D Srác arcát látnotok kellett volna :) Mondjuk nem is csodálom, mert egyrészt a srác ténlyeg nem az a hercegtípus, azt meg csak nem mondhatja már a csaj, hogy a pénze. :D:D:D Na mindegy, jót röhögtünk rajta.
Aztán lehet ezért is maradtunk mi utoljára a koccintásnál. Bakker, ott ültünk még másfél órát, mire ránk került a sor! Én már úgy voltam vele, hogy elmegyek, de nem tehetem, mert az én beosztottam és az elég nagy sértés lett volna számára.

Itt van pár kép még a végére - ha az internetrendőrség is úgy akarja:

A menyasszonyon kívül a többi kolléga





Nincsenek megjegyzések: