In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.

2009. augusztus 2., vasárnap

Management Meeting - Moganshan

Április végén-május elején volt egy 3 napos management meetingünk egy kis kirándulással és tréninggel egybekötve. Egész jó volt, leszámítva, hogy a dragon boat fesztivál idejére tették, szóval egy hosszúhétvégével kevesebben kellett elgondolkodjak, mit is csináljak a temérdek időmmel :)

Moganshan egy elég híres üdülőhely fenn a hegyekben; rengeteg gazdag üzletembernek, pártembernek és maffiózónak épült itt villája (Maonak és Chiang Kai-sheknek is volt itt üdülőnegyede), s most kezd megint egyre felkapottabb lenni. A környezet nagyon szép, a hegyeket bambuszerdők takarják meg ilyenek. Nem is tudom, miért a hegy lábánál található koszfészekbe foglalt szállást a kedves kolléganő, de hát ez már csak így van. Biztos olcsóbb volt - fejenként úgy 100 forinttal...
A kb. 5 órás odautat busszal tettük meg, majd a "szálloda" elfoglalása után ebéd, majd tréning.
Este annyi jó program állt rendelkezésünkre, hogy inkább elmentünk aludni, miután 2 órán át keresve sem találtunk egyetlen bárt sem, ahova be lehetett volna ülni sörözni. Pedig a társaság hangulata megvolt hozzá :)
Másnap megint tréning, majd délután egy kis kirándulás a környéken. Fenn a villák közül megnéztünk egyet, ahogy egyszer Mao vezérünk megpihent pár órára - csináltak neki itt egy múzeumfélét; nem nagy szám, viszont a házat az idegenvezető szerint Hudec tervezte, azért említem meg.
Harmadnap volt megint egy kis kirándulás, aztán irány haza.
Ja, végig kínait ettünk, szóval szerintem fogytam 1-2 kilót, amit visszaérkezés után Maurice-szal és Virallal a Don Pepe-ben ellensúlyoztunk egy kicsit.

Szokásos kínai kártyajáték a buszon. Nem tudom pontosan hogy játsszák, van vmi köze a mahjonghoz, de még sosem érdekelt annyira nagyon, hogy megtanuljam...
Viral kollégám-barátom. A srác indiai és vega. Nem evett túl sokat a 3 nap alatt. A kínai konyha nem szűkölködik húsban, egy kis tojást meg szinte mindenbe raknak, szóval szívás...
A főnököm prezentál. Egész jó arc és szerencsére az a típus, akinek egyrészt van műszaki érzéke, másrészt pedig teljesítmény alapján értékel.
Brainstorming...
Ez már a park a hotel mellett. Kiba sok szúnyog volt, a békák meg úgy varnyogtak egész este, hogy alig lehetett tőlük aludni.
A csapat. Na leírom, egye fene részletesen, hátha valaki elolvassa. Szóval az álló sor balról jobbra: Fang mester, Yan Hao, Peter, Jeffrey, Viral, én, Maurice, Stony, Alex
Guggoló sor (helyre raktuk őket:)): Joan, Cathy, Zhou Jie, Caroline, Angela es Susan.
Jah, voltunk játszótéren is. Nem akartam bemenni, de kötelező volt. A helyiek nagyon élvezik ezeket a helyeket, mivel belül sose nőnek fel. Ez a örökifjú belső gyerekség csak akkor rossz, ha vitára és vagy sértődésre kerül sor...

Viral: "Ó, ez könnyű!" :)

A kedvenc játékom: üsd a csótányt!
Van pár kép a természetről is...ja egyébként az összes kép Alex © mester műve.

Nah, ezt meg azért teszem fel, mert kb. 3 év alatt ez az egyetlen kép, amin nem vágok pofát. Ha valki akarja háttérképnek, küldök nagyobb felbontást :D:D:D
Utolsó nap elmentünk egy teaházba, ami egy nagy tó közepén van. Lehetett teázni meg kártyázni természetesen. a 2. óra után már nagyon untuk a dolgot.
Ráadásul vmi híres teát árultak itt. Kínában, amit enni vagy inni kell, és híres, annak 99%, hogy rossz az íze. Ez a tea sem volt másképp...vmi babdarabok voltak benne meg 1-2 nagyon speckó fű(szar).

Névtelen írta...

te is dragonboatozol, Greg? nem is tudtam