In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2009. augusztus 31., hétfő

Winfos Ofisz

Na, most vagy én vagyok a hülye júzer, vagy a szövegdoboz forgatása (szöveggel együtt - naná) nagyon el lett cseszve a 2007-ben. Értelem szerűen, szerintem legalábbis, ha az egyszerű halandó egy szövegdobozt el akar forgatni, akkor azt szöveggel együtt szeretné, nem???
Néztem egy csomó helyen, hátha beállítás (bár szvsz az is gáz, ha alapból ez a beállítás, mert mi értelme van? - semmi), de nem találtam sehol - lehet direkt eldugták, hogy bosszantsanak? Hát nem elég nekem, hogy made in China laptopon kell dolgoznom???


Nincsenek megjegyzések: