In-tro

Figyelem!

Az alabbi blog tartalma egyes elemekben, nep- illetve munkacsoportokban nemtetszest valthat ki, esetlegesen sokkoloan hathat.
Akinek nem inge, ne vegye magara,
Akinek nem tetszik, huzzon a p.....

ennyi.







2009. augusztus 9., vasárnap

Summer 2009

Az idei nyári szünetet Magyarországon töltöttem, márcsak a 30. szülinapom miatt is. Igen :(:(:( Annyi. Nembaj, csak legyen még kétszer ennyi hátra :D
Már megérkezésem estéjén sikerült egy jót csocsózni a Ringben az Egriekkel. Hulla voltam teljesen, de jó kis buli volt. Leginkább szerintem öcsém barátnője, Bogi élvezhette (hehehe), mert mint minden, a társaságban relatíve új tag, ő volt "poénjaim" fő célpontja (elszenvedője). De hát ez már csak így van. Ez olyan, mint az autóknál a törésteszt. S meg kell mondjam, Bogi 5 csillagosra vizsgázott :)
Az első két hét a buliról szólt, ami egy lájtos budapesti felvezetés után Zánkán torkollott a Balatonba :) No igen, a régi jó kis Zánka partik! A mostani is király volt nagyon, annak ellenére, hogy első nap végig esett az eső. El is fogyott a fröccsnekvaló...
Szóval Zánka szuper volt - köszi, Robi, mégegyszer! Itt ismerkedtem meg Péterfy Bori albumával (zsírkirály! - bár öcsém utál érte :)), itt toltunk Tankcsapda koncertet a pincében a szomszédok legnagyobb örömére; s ettől a péntektől kezdve nem voltam másnapos 2 hétig ;)
A következő pár napban sikerült egy kis színt is felszedni - de csak módjával persze, mert itt Kínában nagyon nem menő a barna... Lol.
Ja, első este legnagyobb "poénja" az volt, hogy nem tudtuk összekötni a hangfalat a laptoppal, így aztán odahajolva hallgattuk a zenét, amíg Zoli el nem tulajdonította a készüléket :) Viszont ebből lett a másnap egyik legnagyobb poénja (nekem legalábbis): Zoli és Szabi felesége (ámen:)) ugyanis csak másnap jöttek le. Zoli írt is a Petrának, hogy hozza le a zenecuccot - még itt tenném hozzá, hogy kb egy hete nem beszéltek egymással, mert Petra büntiben volt. Legalábbis Zoli szerint - a másik oldal verzióját nem ismerem.
Szóval SMS elmegy, hogy ez meg az kéne, mire visszajön a válasz, hogy "Nem.".
Erre Zoli felkapja a telefont, felhívja Petrát. Nyitómondat: - Mi az, hogy nem!?!?!?!?
Hát én majd kiestem a fotelból, úgy röhögtem :D Nagyon komoly volt. Na mindegy, ez inkább csak nekem, hogy majd pár év múlva is eszembe jusson.
A szombat este még királyabb volt, mint az előző, többek között, mert megjöttek a többiek (és hoztak bort is). Teltház volt, csak Gyula nem tudott lejönni sajna, mert tüdőgyulája volt. (Aztán később rendbejött - nagy mákomra :D:D:D)

Fiúk-lányok, majd ha készült valamire való kép, akkor azt e-mailben légyszi és később csatolom ide! A JACKO VIDEÓT mindenképp kérem! :D:D:D



Vasárnap összeszedelődzködtünk és átmentünk Balaton Soundra. (Ez úgy nézett ki, hogy de 11-től este 6-ig szarakodtunk, aztán végre elindultunk; 8-ra ott is voltunk.) Harcidísz-pálesz-koncert. Vad Fruttikon voltunk meg Mobin. Mobi nem volt rossz, Vad Fruttik nagyon király volt!!! Azóta is felváltva szól a Borival nálam.
Ide is van egy sztorim, de azt nem írhatom le, de a lényeg, hogy Robi bácsi az évtized beszólása címet megkapta tőlem (a fődíj egy nagy maflás lett volna Zolitól, de aztán nem lett kiosztva :D:D:D).
Ja, egyébként szerintem BS egy kaki volt minden más szempontból - de valszeg azért, mert nemigen az én zenei világom...




Egy újabb budapesti kitérő után Veszprém Utcazene fesztivál. Ez egész jó volt, mondjuk végig egy asztalnál ültünk, hallgattuk a zenét és beszélgettünk. De jó volt. Ja, s volt zsíros deszka pavilon!!!



Péntek este (júli 17) szülinapi buli Budapest. Ez istenkirály volt - eddigi legjobb, szóval köszi srácok mégegyszer a szervezést meg az átverést is :D Majd törlesztem...

Szombat szülinap Eger - ez igencsak lájtos volt, de hát nem mindenki ért rá, meg volt egy kis csúszás is. Mindegy, van ilyen...

No, ettől kezdve már otthon voltam (strand, város, Bíboros-legjobb hely Egerben!), illetve mégegyszer lementünk nagymamámhoz (mikor megjöttem, már voltunk két napot).



Következő szombaton mentünk fel Pestre, uncsitesóm, Anita esküvőjére, ami megintcsak egy csúcsbuli volt! Hajnal 4 körül jöttünk el, pár óra múlva pedig már mehettem is a géphez. Nem sokat aludtam, de még mindig többet, mint öcsémék a "bogaras" ágyban :D:D:D



Ja, a képkek minőségéért bocsi - ennyit tud a HTC top modellje. (Nem tudom, kik is hol tesztelték, amikor az értékelést csinálták, de szerintem gyengénlátókkal pontoztatták a képminőséget...a rendszert meg Bill Gates-szel...)
Szóval akiknek van rendes képe bárhonnan, ide kéretik: ujvary.g@gmail.com




Nincsenek megjegyzések: